Прес-центр Про філію Послуги і тарифи Довідка Ресурси Оплата
Новини поштою

Термінали самообслуговування

Назва Сплата комісії абонентом (так/ні)
АТ "Ощадбанк"  ні
 ПАТ "Перший інвестиційний Банк" 
(термінали, що встановлені у Центрах обслуговування абонентів)
 ні
 ПАТ "Перший інвестиційний банк" (усі решта термінали банку)  так
 ПАТ КБ "Приватбанк"   так
 АТ "Ощадбанк"   так

Здійснення оплати рахунка у терміналі займає всього 20-30 секунд. Адже механізм оплати максимально простий та зрозумілий.

Спочатку - ввести у формі, що з’явиться на сенсорному екрані, код міста та номер стаціонарного телефону, за яким надаються послуги. Після чого внести необхідну суму в отвір для приймання купюр. Зазначимо, що термінал приймає до оплати паперові купюри будь-якого номіналу.

Звертаємо увагу, що термінал здачі не видає. Тому сума внесених грошей повинна дорівнювати або мінімально перевищувати вказану у квитанції. При цьому можлива переплата буде автоматично зарахована на особовий рахунок абонента як авансовий платіж за наступний місяць. Вся ця інформація буде детально відображена у рахунках за телекомунікаційні послуги від Укртелекому.

 

Після здійснення оплати термінал відразу видає квитанцію, яка є 100% підтвердженням оплати послуг.


Житомирська філія ПАТ «Укртелеком»
Довідка за телефоном: 0-800-506-800
Поштова адреса: Україна, м.Житомир, 10014, вул.Київська, 20

Зворотний зв'язок